Unikátny koncept STYLA
Aktuality
Ambiciózny projekt s názvom STYLA zameraný na nábytok a bývanie otvorili v marci na bratislavských Zlatých pieskoch. Inšpiráciu pre praktický koncept širokej ponuky tovaru a služieb pod jednou strechou majitelia prebrali zo zahraničia a ich plány sú veľkolepé. Hovorí sa dokonca o vážnej konkurencii pre známe nábytkárske domy.
Projekt na ploche 24 300 m² predstavuje zákazníkom viac ako 50 predajcov nábytku, bytových doplnkov a iného sortimentu zameraného na bývanie. Ide o druhú zrekonštruovanú etapu budovy Shopping Palace na Zlatých pieskoch v Bratislave. Plány s priestormi mal v minulosti aj rakúsky developer, no kríza tieto úmysly prekazila. V roku 2015 sa vymenil majiteľ a priestory kúpila spoločnosť Všetko pre bývanie, a. s., s jasným cieľom – vytvoriť pre kupujúcich priestor na nákup najširšieho bytového sortimentu.
V štýle veľkých metropol
Podobný koncept úspešne funguje vo svetových metropolách, napríklad v Budapešti či Varšave. Na Slovensku to bude prvé obchodné centrum tohto zamerania. Medzi unikátnymi značkami, ktoré zákazníci v priestoroch nájdu, sú predajne ako Eurosofa, Merito, Tempo Kondela, Indigo Decor, White Home, Valenti, Dan Kuchen, Studio IT, Aquatek či Profi Svietidlá. Štruktúra nájomcov je zameraná na stredný až vyšší stredný segment. „Hlavným zámerom obchodného centra pre bývanie je využiť benefit komplexnosti sortimentu a komfortu nákupu širokých cieľových skupín a vytvoriť tak vlajkovú loď nábytku a bývania pre hlavné mesto a široké okolie,“ vyjadril sa predseda predstavenstva spoločnosti Všetko pre bývanie, a. s., Martin Borkovič. Spoločnosť do budúcnosti nevylučuje realizáciu podobného konceptu aj v iných slovenských mestách.
Možnosť konzultácie s architektmi
„Zakladáme si na unikátnosti a naším cieľom je dokázať slovenskému spotrebiteľovi, že komfort pri nákupe bytového tovaru môže byť vysoký. Ako prví na Slovensku sme preto nadviazali spoluprácu s celosvetovou sieťou architektov Inspireli. Zákazníci tak budú môcť na jednom mieste vyriešiť zariaďovanie s odborníkmi na dizajn, špecialistami na úžitkové vlastnosti produktu, čiže predajcami, a zároveň si svoj výber môžu aj okamžite pozrieť či vyskúšať,“ vysvetľuje podpredseda predstavenstva spoločnosti Všetko pre bývanie, Juan Ramón Hernández Soublet.
Zábavné centrum i parkovisko
Na treťom poschodí návštevníkov navyše pobaví originálny koncept Team Up. Ide o miesto určené pre skupiny a firmy, kde môžete v interiéri zažiť adrenalínový teambuilding a preveriť schopnosti celej skupiny. Celková kapacita, napr. na organizovanie firemných akcií, je približne 200 ľudí. V blízkej budúcnosti poskytne STYLA možnosť prenajať si aj kancelárske priestory.
Atraktivitu stavby zvyšuje tiež fakt, že k dispozícii je bezproblémové parkovanie s kapacitou 778 miest, vrátane 22 pre zdravotne ťažko postihnutých, z toho väčšina je krytých.
redakcia Doma a Rada, FOTO: archív
—————